Persbericht Euro Drone Group

euro drone group logoOp 2 november 2017 hebben vier drone service providers uit het zuiden van het land besloten om de handen ineen te slaan, onder de naam Euro Drone Group.

RPAS Services uit Huijbergen, Euro Drone Inspections uit Stein, Air Vision uit Valkenburg en EagleDrone uit Sittard kunnen zo een betere service voor klanten bieden. Door het combineren van apparatuur en expertise van alle afzonderlijke partners (allen in het bezit van een volledig ROC), is de Euro Drone Group in staat om alle mogelijke toepassingen van drones uit te voeren.

Voor een overzicht van alle mogelijkheden en apparatuur kan de website worden geraadpleegd: http://eurodronegroup.eu. Klanten kunnen zich via deze site (of via de eigen site van een van de partners) melden en aangeven wat de wensen zijn. Dit zal dan door de groep worden besproken, zodat er bepaald kan worden wie de opdracht met welke apparatuur het beste kan uitvoeren.
Volg ons ook op Facebook (@EuroDroneGroup) , Twitter (@EuroDroneGroup) of op LinkedIn!
Euro Drone Group

euro drone group joined